Uppdatering

Publicerad 2013-01-22 12:21:00 i ALLT OCH INGET,


Lite bilder från instagram, vill ha tjejens hår! Min mentor Niklas som hade tråkigt och hittade en trasig boll, haha! 

Min helg: 
Fredag - jobbade till halv 10, kul! Men jag vann en strawberry shower gel, för jag är bäst. I lördags så var jag på Almas 18 års fest, Jennifer, Emma, Hanna, Matilda och Lisa var också där så det var kul! I söndags var jag, mamma och Helena och åt mat hos mormor, sedan var jag hemma och sov typ resten av dagen, oerhört underhållande. 

Igår var jag hemma och slappa runt, det blev strömavbrott så jag fick göra upp en eld i öppna spisen, kände mig som en grottman, jag     göra    ELD!  Hehe... 

Men nu ska jag fokusera på engelskan, min lärare säger att om vi ändrar lite i schemat sä kan jag vara ledig på måndagar! Så då får jag en dubbellektion i engelska på tisdagar och är ledig på måndagar! WOHO! 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-26 17:28:18

tjejen på bilden är:
http://imfancy.blogg.se/

Svar: jag vet, jag följer henne på instagram
sweetaboutelin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela