Födelsedagspresenter, övrigt och besvikelse

Publicerad 2013-01-09 22:33:28 i ALLT OCH INGET,

Ja, på bilderna ovan ser ni mina födelsedagspresenter, middagen på biteline som vi firade mig på dagen före min födelsedag eftersom Emma åkte tillbaka till skåne på min födelsedag, jag, Emma, Danny, Anna och Sophia gick även ut på lördag kväll, efter 00.00 såklart, så egentligen på min födelsedag, fick en drink av Emma, jättegod!  . 

Sedan ser ni även två bilder från idag, jag var hos frisören och skulle färga håret så att det passar in i mitt löshår, så jag satt där i 3 timmar, det kostade 1 350kr och när jag kommer hem så ser jag att det inte ens är nära med färgerna! Fan va less jag blir! Så jag ska gå tillbaka imorgon och antingen så får dom färga om, mitt eller löshåret, eller så ska jag ha tillbaka mina pengar! 

Men nu måste jag sova, är astrött och det här skulle bara bli en liten uppdatering så att ni vet att jag lever! 

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela