Upptagen med annat!

Publicerad 2012-09-06 10:25:00 i ALLT OCH INGET,

 
Ja du, jag har inte skrivit så mycket... Jag har helt enkelt inte haft tid eller ork! 

Jag har inte gjort något speciellt heller, imorgon ska jag gå på bio med Emma, magic mike ska vi se! Channing Tatum ♥

Igår klippte jag mig, det blev lite kort men det blev bra! Imorgon ska jag köpa jeans och en skjorta som jag ska ha på skolfotot som är på måndag, jag slutar ju egentligen 10 över 11 på måndagar men då måste jag vara kvar till 2 för de är då min klass ska fotas.... KUL! 


Just nu har jag estet profil, jag och Hanna håller på med en affisch om pressetik, oerhört underhållande! 

MENMEN, nu ska jag klaga lite på att jag är hungrig och kanske gå och slå Emma i skallen, puss och kram!

-E


Ps: Hanna har börjat blogga! http://hannastattin.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela