Sitter på bussen

Publicerad 2012-09-07 07:31:14 i NYTT I SMYCKESKRINET,

Hallojs! Nu sitter jag på bussen påväg in till stan, så otroligt skönt att det är fredag!! Och skoldagen kommer inte bli hemsk heller, för jag har Ester profil hela dagen! Whoop whoop, hehe.

Bio ikväll med Emma också, magic Mike, har jag skrivit det redan? Det känns som det... Men aja, Channing tatum som strippa kan aldrig bli fel <3 haha, sedan sover vi hos mig, Emma blir första som sover i nya rummet då! Förutom mig dårå... Och alla andra.. Men hon blir första kompisen som sover där nu när det är mitt rum! Komplicerat det blev då, haha! Men nu kan jag inte skriva mer, mår illa av att läsa och åka bil samtidigt, puss och kram!

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela