Barista - bio

Publicerad 2012-09-23 18:23:50 i ALLT OCH INGET,

Sitter på barista nu, har tagit mig en vaniljlatte i väntan på Emma. Vi ska gå på bio, ovanligt va? Fick ett presentkort av Helena igår på 500, yeii! Vi ska se rivalerna, haha, den verkar vara asrolig!

Idag har jag varit och hälsat på mormor på sjukhuset, hon har brutit höften... Stackars mormor <3 Jag har också städat huset, oerhört underhållande... Eller vad tror ni?

Jag var även och pantade de två sopsäckarna med pant som jag fick av farfar, 263 kr är aldrig fel! Typ bara ölburkar, alla stirrade på mig, haha.

Imorgon är jag ledig, studiedag på skolan, WOHO! Så jävla najs, hade typ ingen förra året så hoppas på att de blir i år istället (y)

Men nu ska jag beje mig mot navet och möta upp Emma, ha de så bra!

- E

Kommentarer

Postat av: cecilia strömberg

Publicerad 2013-01-02 20:28:52

De där skorna på bilden, vart har du köpt dom?! sjukt snygga.. skulle bli skit glad om du kunde skriva vart du köpt dom :)gärna i ett nytt inlägg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela