5 dagar

Publicerad 2012-09-20 13:02:45 i ALLT OCH INGET,

Men haha, nu har jag glömt att skriva igen! BRA JOBBAT ELIN, verkligen super!

Just nu har jag svenska, ska analysera en dikt om näcken som sitter på häcken i bäcken! Haha, jag känner mig varm i hjärtat idag, hittade ett par assnygga kängor på myrorna när jag, Hanna och Julia gick dit. Vi fick även kaffe och en kopp, ja, vi fick kopparna! Jag tog en hjärtformad, det stod mellan den och en med "the moonlanding" på. Kängorna la jag undan, ska köpa dom imorgon för jag har inga pengar just nu... hatar att vara pank! Studiebidraget ska sparas också... måste ju ha lite pengar när jag åker till systeryster, tågbiljetterna bokades igår, onsdagen på höstlovet bär det av, 10 timmar tåg... KUL, längtar... Men det ska bli jättekul så det är värt alla minuterna!

Men nu måste jag fortsätta jobba, är så spidad så det är jobbigt att koncentrera sig på dikten... Fattar allt som står men får inte ner det i rätta ord! Irriterande!!

- E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela