Uppdatering!

Publicerad 2012-10-03 18:34:00 i ALLT OCH INGET,

Ja, sist jag skrev va... Länge sen, jag har inte gjort nåt speciellt. De va tjejkväll på stan i torsdags förra veckan och då fick jag och Emma en varsin biljett till dragonsmatchen som är på fredag, så de ska vi gå på!

I måndags åkte jag till pappa, ska bo med honom och Kerstin tills på tisdag, närmare till skolan (y)

I söndags flyttade jag in i huset igen, jag har ju två rum nu, ett sommar-rum som är bredvid garaget... Men a, nu bor jag inne igen.

Just nu sitter jag och kollar på family guy, slutade 12 idag, NAJSIGT VÄRRE.

Justja! Igår skulle vi få se en föreläsning som Petter skulle ha om hans dysleksi men det blev inställt för när han skulle flyga upp hit så var de för dimmigt så han fick landa i Härnösand eller nåt... Synd, hade vare kul att se honom!

Aja, nu ska jag fortsätta kolla och sen ska jag jobba lite på en uppgift till historian.

- E


Följ mig på instagram, mer uppdateringar där! @eliineliasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela