Påväg hem

Publicerad 2012-10-10 16:47:51 i ALLT OCH INGET,

Är påväg hem efter en dag på skolan, slutade runt 1 idag, hade gympa, hål i ca tre timmar sedan historia och sedan sluta, en vanlig onsdag alltså.

Flyttade tillbaka till mamma igår, sov inne i huset, i min nya säng, saknar dubbelsängen som står ute i sommar-rummet...
Har även gjort en liten ommöblering i rummet, ska knäppa kort på de och lägga upp sedan!

Ja, är ju då påväg hem nu, ganska skönt med promenader igen, men jag måste ha en ny jacka! Ska beställa en ikväll kanske, woho.

På fredag ska jag och Emma på basket igen, de va ju askul ju! Och sen på lördag så ska vi på biteline och småfira Emma, som fyller 17 imorgon! Då är hon äntligen lika gammal som mig! Synd bara att jag fyller 18 om 3 månader, haha! Men a, och efter de blir de bio, ovanligt va?! Tror de blir "Ted" den verkar rolig, alltid roligt med en pervers nallebjörn!

Men a, nu ska jag fortsätta gå... I min ensamhet... Haha!

Uppdatering: en unge på en segway åkte precis förbi mig... Där ser man

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela