Måndag, vanligtvist den jobbigaste dagen på veckan men gårdagen var trevlig

Publicerad 2012-10-30 19:45:49 i ALLT OCH INGET,

Ja, igår träffade jag Emma på stan, vi åt middag på barista, quesadillas, och en minifika blev det även. Sedan gick vi på stan en snabbis, Emma köpte puder och nåt mer, jag köpte inget eftersom jag sparar tills imorgon (jag åker till skåne imorgon!!) Sedan hade vi inget mer att göra men vi ville ändå inte åka hem, så vi gick upp till bion, Emma ville se en film, vilken som helst. Fast vi bestämde oss för att vi inte skulle se något eftersom vi ska spara våra pengar.
 
Så vi gick upp till bion, kollade på vilka filmer som gick, ingen speciell som vi ville se, men sen så frågade Emma om vi kunde se en, så vi bestämde oss för att se hotel transylvanien, som började inom 5 minuter. Så vi skyndade oss att köpta biljett och popcorn, sedan sprang vi på toa och in till salongen, haha! Det va bara småbarn och deras föräldrar inne i salongen! Men den va asbra! Tror att jag skrattade mest av alla, haha! 

Idag åkte jag ut med pappa till farmor och farfar, så jag har varit med dom idag, fick lite fickpengar till veckan! WOHO! Så nu är jag inte helt fattig iallafall, tur! 

Men nu måste jag packa! Tåget går klockan 8 imorgon så det blir en tidig uppstigning... 

-E

Kommentarer

Postat av: CAROLYN.SE

Publicerad 2012-11-08 16:07:51


Hej!
På denna modeblogg kan du just nu vinna biljetter till Swedish house mafia, en hårmakeover och hårprodukter för 5000kr i samarbete med Loreal Profesional.
I övrigt hittar du massor med outfits, shoppingtips, mode och framöver massa möjligheter att vinna kläder, presentkort m.m.! Välkommen in :)

http://www.carolyn.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela