Äntligen lov!

Publicerad 2012-10-27 17:32:00 i ALLT OCH INGET,

Fick höstlov igår, så skönt! Senaste veckan har jag varit helt slut på dagarna! Kommit hem runt 4, ätit middag och sedan gått och lagt mig halv 9... haha! Men nu har jag äntligen lov! Så nu behöver jag inte gå upp klockan 6 varje morgon! 

Idag fick jag gå upp ganska tidigt, 8, för jag skulle jobba. Skoterns dag på heca, så jag hade hand om fikat och lite lagerjobb. 
 
Ska kanske vara med Malin och Felix sen, beroende på om dom ska på 60-års kalas sen eller inte. Ska vara med dom imorgon också men då ska Jennifer vara med också. På måndag ska jag vara med Emma och på tisdag ska jag ut till farmor och farfar i ankarsvik. Haha, hela veckan planerad, men det är ju för att jag ska åka till min syster i skåne på onsdag! Onsdag till söndag ska jag vara där, vi ska gå på starbucks och shoppa på second hand, längtar så mycket! 
 
Men ja, finns inte så mycket mer att berätta... Om ni vill ha mer uppdateringar om vad jag gör (för alla er som stalkar mig) så kan ni ju följa mig på instagram: eliineliasson heter jag! 
 
- E

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-27 18:26:52

Starbucks har stängt :-( dom har bara öppet från april till oktober

Svar: hahaha, visst. du sa ju att vi skulle dit och äta lunch, du suger!
sweetaboutelin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela