min långhelg

Publicerad 2012-05-02 13:06:06 i NÖJEN,

I fredags så var det ju som sagt filmkväll hos Rasmus, kulkul!
I lördags så var det slappdag med familjen, Helenas moster och morbror kom till oss och bodde hos oss till idag (onsdag)

I söndsgs så skulle Emma och jag vara med varandra men de blev en till slappdag istället, tror jag kollade på typ 7 filmer på 2 dagar, haha!

I måndags så var jag och Emma på bio, som började klockan 6... vi var helt ensamma, de va den bästa bion nånsin! Asbra film, 21 Jump Street, och hela salongen för oss själva! Vi klättrade över säterna, testade nästan alla platserna inklusive mitt under duken, på scenen eller vad man ska kalla det. Och vi skrattade jättehögt, bara för att vi kunde det, men aja. Det var jätteroligt iallafall! Efter bion så gick vi till hamnen i Skönsberg, de va typ sundsvalls största majbrasa där, stoor brasa och fyrkerkerier (Y) Sedan tog vi bussen hem till Emma och somnade till en film.

I tisdags så vaknade jag och Emma vid halv 12, åt brunch, kinamat! Sedan åkte jag hem och gjorde... ingenting, lekte med Mixi ute, tokvoffen min ♥ 

Just nu så ska jag skriva på hemprovet i samhällskunskap... KUL, eller? Precis, fundera på den du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela