En rolig torsdag och fredag!

Publicerad 2012-05-18 21:02:03 i ALLT OCH INGET,

Igår så träffades jag och Emma på stan, då gick vi på ica och köpte chips, choklad och dricka. Sedan åkte vi hem till Hanna, vi höll på att missa busshållplatsen för Emma fattade inte Hannas instruktioner, haha! Sen när vi hade kommit hem till Hanna så lockade hon våra hår, jag kände mig som en prinsessa, höhö. 

Men aja, vi åt tacos, sedan tittade vi på lite film sedan avbröt vi de för vi skulle baka kladdkaka med choklasmousse på ♥♥ så gott! EFTER de så tittade vi på "freddy vs jason" nån skräckis, bra men inte läskig! 

Vi låg och pratade till ungefär 4 på natten sedan somnande vi. I morse vaknade vi typ 11, då låg vi kvar en stund sedan åt vi frukost och sen tittade vi på "valliant", så bra ♥ 

Jag och Emma åkte därifrån vid 4, Emma åkte till Alma och jag åkte hem. Jag och syster ska ha filmkväll ute i hennes rum nu, så jag har lite bråttomt.. haha, hon sitter och klagar på mig nu! 

AJA, ses imorgon... förmodligen....kanske... vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela