måste sova!

Publicerad 2012-06-17 23:44:03 i ALLT OCH INGET,

Ska upp tidigt imorgon igen... Men som tur är så är det bara mån-tis och onsdag som de blir tidiga mornar... men nu kom jag på att jag ska vara hos tandläkaren klockan 8 på torsdag, fan.

I fredags så va jag och Emma på bio, vi såg "snow white and the huntsman" den va skitbra! Jag hade hört att den va sådär men jag tycker den va super! Efter bion så åkte jag hem och slappade. 

I lördags så jobbade jag på heca i typ 2,5 timme, jag har jobbat totalt 10 timmar den här månaden så de blir lööön den 25, woho! Efter jobbet va jag och mixi ensamma hemma, hon sov hos mig en stund tills mamma och Helena kom hem, de va mysigt ♥

Idag så har de varit en superslapp dag, inne och dator hela dagen.. Inte så kul men ganska skönt! 

Jag lyckas då med allt, fick tandkräm i ögat förut när jag skulle borsta tänderna, sved som satan (N) Rekommenderas ej! 

Nej, nu måste jag sova, godnatt ♥ 

- E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela