Sitter hos malla

Publicerad 2012-07-01 01:50:47 i ALLT OCH INGET, NÖJEN,

Sitter hemma hos Mailn, som ni kanske fattar av rubriken... haha

Jag hade "planerat" en lugn och skön kväll bestående av en lång och skön dusch, följd av lite youtube kollande och sedan en film. MEN sedan ringde Jennifer när jag satt nyduschad i min sovtröja och frågade om jag ville vara med hon, Felix och Malin, och det lät mycket roligare så jag gjorde mig i ordning och sedan åkte vi. Först till Jennifer där vi fick tårta för Jennifers mammsa fyllde år...förra veckan, men tydligen så fick hon gratis tårta av ica så det fanns hos dom, mummsigt var de iallafall! 

Sedan åkte vi till statoil och köpte nån starbucks-kaffe-sak som va heelt okej, ganska god faktiskt men jag ville låta cool och låta lite nonchalant sådär... men det gick inte så bra, hehe...

Sedan åkte vi hit, till Malin, och alla sitter vid mobilerna, utom jag, som sitter vid Malins dator, eftersom min mobil är gammal och ganska seeeg, jag ska spara ihop till en iphone men Jennifer säger att hon kommer att säga upp vår vänska om jag gör det... Jag får fundera på hur jag ska göra... HÖHÖ

Menmen, vi ska dygna, Felix kommer förmodligen att somna om typ en timme eller så, vi ska äta frukost på donken imorgon, eller idag, hur man nu vill se det! 

AJA, nu vill jag inte skriva mer. Jag vill hitta på nåt men dom andra tycker att det är såååå roligt att sitta med mobilerna, kanske för att Jennifer och Felix har nya mobiler, inte jag, JAG SKA KÖPA EN IPHONE JENNIFER, lev med det! Du vet att du älskar mig och att du inte kommer att klara av att leva utan mig, du kan få leka med den... kanske... 

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-07-08 13:42:59

ingen kommer vilja leka med din fula iphone!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela