Det är inte mitt fel

Publicerad 2012-02-14 12:36:24 i ALLT OCH INGET,


(Jag och Emma tog en fika i fredags, oerhört mysigt)

Nu var det ett tag sen som jag skrev, men det är lite svårt att göra det eftersom, som sagt, pappa inte har något internet... Och på skolan är det typ fullt upp så jag hinner inte skriva ett inlägg varje dag. Jag hade gjort det hemma hos farmor och farfar om det inte hade varit så att dom sitter vid datorn hela tiden, och spelar onlinespel, och byter av varandra, hela tiden... kul! men aja, Emma och jag hade kul i helgen. Vi var hemma hos henne och på fredagkväll så åkte vi in till stan och tog en fika. Vi skulle filma till vår youtube.kanal men de gick inte så bra... men lite bilder blev det! 

Söndag-måndag har det inte hänt så mycket... så nu vet ni det!

idag är det ju alla-hjärtans-dag, Emma och jag är ju forever alone som vanligt så vi tröstade varandra genom att köpa varsitt kinderägg, och bytte med varandra så att vi gav varan både choklad och en present! hihi!

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2012-02-14 20:22:35

Glad alla hjärtans dag!!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela