God jul på er!

Publicerad 2012-12-25 21:43:00 i ALLT OCH INGET,

(mer bilder från min instagram, följ mig!! Eliineliasson)
Jag har inte skrivit på ett tag, vänj er vid att det tar några dagar mellan inläggen! 

Nu har det ju varit jul, så jag har lite saker att visa alla, mina julklappar med andra ord. Jag är otroligt nöjd med alla mina julklappar, bara så ni vet! 

Dock så orkar jag inte knäppa kort på alla nu... hehe, blir en bildbomb till imorgon istället, jag och syster ska till birsta imorgon så det kanske blir lite shopping då. Fast jag måste spara! Jag ska fixa håret, färga och köpa förlängning så det får bara bli minishopping. Men som tur är så fyller jag ju år om 12 dagar (18!!!) Så förhoppningsvist så får jag lite mer påökning i kassan då. 


Nu ska jag dricka te och kolla på madagaskar 3, haha det rimmar! 

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela