Skolstart + 79års kalas!

Publicerad 2012-08-25 12:08:55 i ALLT OCH INGET,

Ja, jag började ju då skolan i torsdags, de va kul att få träffa alla och sånt, vi började inte förrän 1 så de va najs! Tänk om vi hade börjat typ 8.30 eller nåt, hemska tanke! Vi samlades och fick nya schemat, som jag älskar! Höhö, de kommer nog bli ganska drygt men nu gillar jag de, innan jag har börjat med det...

Efter skolan gick jag och Emma på birsta, jag har inga pengar kvar så det blev ingen shopping för mig
Igår va jag inte i skolan, privat anledning. Dagen var lite jobbig men det känns ganska bra nu... Får gosa med familjen nu så mycket som möjligt, en femtedel av den flyttar ju imorgon... Ja, min lilla mongo syster flyttar till SKÅNE imorgon, och ja, jag kommer böla som en bebis.

Nu måste jag göra mig iordning för vi ska vara hos farmor och farfar klockan 1 och fira farfar som har fyllt 79! Gammgubben, 80 nästa år!

- E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela