gårdagen + dagen

Publicerad 2012-08-08 19:37:24 i ALLT OCH INGET,

(haha, jag och Jennifer på dollarstore, tokfisa ♥)
Ja, igår va jag, Jennifer och Malin på city gross en sväng. Malin va och klippte sig, Sedan gick vi på dollarstore en sväng också, oerhört underhållande! Sedan åkte vi till stan för Malin skulle sälja nåt halsband till nån tjej, Sedan åkte jag hem och åt, efter det åkte jag ner till Felix, jag, han, Malin och Jennifer kollade på os, spelade fifa och satt ute på ballen till runt 4 på morgonen och pratade, så mysigt ♥ Gillar att det nästa alltid slutar med att vi sitter där och babblar!

Jag sov hos Felix, vaknade runt 11. Vi kollade på friends with bennefits och sedan runt 4 åkte jag in till birsta för vi skulle bowla med sle, jag slog typ 6 strikes! Så stolt över mig själv! Haha, sedan fikade vi lite och sen åkte jag em och åt, nu ska jag hoppa in i duschen! Vet inte vad som händer ikväll... Men imorgon ska jag och Emma bjuda pappa på middag, hans födelsedagspresent. På fredag ska vi bjuda mammsen på middag också, fast det blir i stockholm. Jag längtar till lördag, grönan! ♥ 
(Alex, Emma, jag och Emma på bowlingen!) 

Kommentarer

Postat av: Alexx

Publicerad 2012-08-21 00:00:37

Så söt bild där på slutet! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela