Rolig början på helgen!

Publicerad 2012-04-28 21:35:01 i NÖJEN,


(Stal bilden från facebook, tack för en superkul kväll! Vi är ju alla så korkade så vi knäppte inga bilder på hela kvällen)

Jag, Emma, Hanna och Rasmus hade det jätteroligt igår! Vi hade ju filmkväll hemma hos Rasmus. De blev pizzabak, mycket skratt, spelade playstation move eller vad de heter, skräckfilm och sedan sov vi, alla i samma säng, haha! Rasmus har en enorm säng! De va så mysigt, men Rasmus tyckte att vi alla skulle ligga närmare varandra så han puttade upp Hanna... på mig... MYSIGT, eller?? Hahah, jätteroligt hade jag iallafall!

Och jag längtar tills nästa gång som vi ska ha filmkväll, kanske här dårå?

Imorse så vaknade alla vid 9, ja vi är dumma i huvudet... Jag förstår inte hur det hände... Menmen, vi hann ju göra mer roliga saker innan jag och Emma skulle hem. Vi kollade på "Scott Pilgrim vs The World" (♥) och sedan när solen tittade fram så spelade vi kubb... Rasmus och Hanna måste ha hjärntvättat Emma och mig... För jag kan inte komma på någon annan anledning till att jag och Emma förlorade... Vi som är sååå bra... HÖHÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela