I'm gonna sleep all day

Publicerad 2012-04-05 18:29:45 i ALLT OCH INGET,

Titanic 3D poster Leonardo DiCaprio Kate Winslet
så skönt att man nu ska kunna slappna av och sova hela dagarna! 

fast det kommer jag inte att få ändå... kommer nog att jobba lite nu på lovet, tjäna lite cashingar, eller inte... jag måste spara till gatufesten för den kommer att kosta 750 kr, och efter den 25/6 så kostar den 950 kr! 

imorgon blir det bio med Emma, vi ska gå och se min favoritfilm titanic (den ligger på delad förstaplats med trassel) det är ganska sjukt att jag har betalat 135 kr för att se en film som jag sett minst 30 gånger... menmen, nu är det ju 3D, SÅ NU MÅSTE JAG JU BARA SE DEN! omg, och sånt. 

Emma och jag ska också ha filmkväll med hanna och hennes kille Rasmus, det blir nog jättekul! 

men aja, nu ska jag lyssna på musik eller kanske kolla på aladdin, hade tal om disney på svenskanationella så jag blev väldans sugen på att kolla på alla igen, och Emma har ju inte sett alla disneyfilmerna så en disneykväll blir det nog nu i veckan, jag tror att hanna skulle vara med på den också! Kulkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela