i tröjan du hatar

Publicerad 2012-04-02 21:12:59 i ALLT OCH INGET,

(jag har så fina vänner ♥)

jag är ledig imorgon jag! woho säger jag bara ♥ 

dagen var kort, Konstarter i samhället som första lektion, sedan hade halva klassen nationella-tal-mojs i svenska så då hade jag hål, jag och emma satt och slöade som dom coola killarna vi är, haha. sedan lunch och efter de idrott, prov på stretching men jag gjorde inte det, hann inte. så vi lekte under hökens vingar kom, 123 ost och samurajer, hahahah jättekul men jag orkar inte förklara hur man gör! 

sedan åkte jag till farmor och farfar och hälsade på, kom hem med 3 jackor som dom inte använder. tänkte göra om dom så att de blir lite snyggare, händig som jag är! hö-hö

ja, jag är ju som sagt... eller skritet...skrivit...???... aja, jag är ju ledig imorgon! så skönt!! så jag och lilla mixi får huset för oss själva, jag lånade en kamera av skolan idag så det blir lite fotande imorgon, bilder kommer, håll ut!

Kommentarer

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2012-04-05 16:39:25

men blogga då din prutt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela