uppdatering!

Publicerad 2011-11-29 22:45:45 i ALLT OCH INGET,


dagen va rolig, skolan va helt okej! sovmorgon ♥

började dagen med matte - tråkigt men måste ju göras... efter de va de lunch, sedan mediaproduktion där vi fick använda ritplattor (sånna som jag har önskat mig i julklapp!) de va kul, mycket lättare att rita med dom! och efter de så slutade vi (Y) jag och emma va på stan ett litet tag, sen fick jag vänta på bussen i typ 30 minuter! den ska ju egentligen gå var 10onde minut... men de va två bussar som hade fastnat eller nåt så när bussen änligen kom så blev den så full så de va 2 pers som var tvugna att hoppa av så att dom kunde stänga dörrarna....?! jag åkte inte med den bussen, jag väntade hellre tills en till kom istället för att få nån främlings rumpa i ansiktet, hehe not nice!

men aja, imorgon blir de till att vakna tidigt, BUHU :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela