lista

Publicerad 2011-11-25 13:30:10 i ALLT OCH INGET,

jag har insett att min senaste kyss: hahahahah, va på skojj
jag har insett att: jag egentligen tycker att den här lisata är tråkig
jag har lärt mig: hur man gör illustationer
jag trodde aldrig att: jag skulle hitta en kille som gillar trassel
jag lyssnar på: rihanna only girl in the world
jag pratar: ofta och mycket
jag tycker om: facebook ♥
jag avskyr när folk: säger att dom hatar vissa saker, och sen går dom och gör de
min bästa vän är: är nog Emma Björnebäck
min första bästavän heter: micaela holmgren
kärleken kan: vara underbar och hemsk
bästa tiden i mitt liv var: när jag va bebis och fick sova hela tiden ♥♥
jag har misst: en underbar hund som jag saknar varje dag...
om jag fick en sak i hela världen: kärlek
jag är: en konstig tös som mamma tycker är mongo
när jag borstar tänderna: så brukar jag sjunga, för de är sååååå tråkigt!
när jag lagar mat: så sjunger jag också, om jag är ensam!
jag tänder på: killar
det sexigaste yrket är: manliga yrken
det är charmigt när: det är charmigt
jag är rädd för: småkryp och monster
den värsta känslan är: när man blir påkommen med att ha gjort nåt dåligt, typ??? VET INTE
den bästa känslan är: när allt är bra och man har mycket pengar
jag är bäst på: mycket ;)
jag är sämst på: mycket :(
om jag var ett djur skulle jag vara: en hamster eller en liten långhårig chiuaua
jag kommer alltid att vara: elin
det finaste som finns är: de turkosa vattnet i thailand
i sommar: i sommar?? de är ju fan vinter!
sist jag grät var: typ förra veckan, för jag va astrött och hade en jätteirriterande läxa!
jag kan: allt, om jag vill och försöker
jag kan inte: jula
när jag vill tänka går jag: går? jag stannar upp och typ somnar för ett tag
när jag bakar så bakar jag: cupcakes och kakor!
min mobiltelefon är: liiten
när jag vaknar på morgonen: så är jag så förvirrad så jag försöker kväva mobilen mot madrassen så att den blir tyst
innan jag går och lägger mej: så kollar jah facebook
just nu tänker jag på: facebook
bebisar är: såååå söta
idag har jag: haft kul
ikväll ska jag: göra nåt
imorgon kommer jag: sooova, för de är lööööördag ♥
jag vill verkligen: ha mycket pengar


gjode listan bara för att julia ville de (Y)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-11-25 14:25:19

Tack dsm! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-25 22:12:21

Haha tror jag snor denna (a)



Svar: Tack ska du ha! :) Din var också jättefin, söt är du också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela