idaaaag

Publicerad 2011-05-11 21:23:28 i ALLT OCH INGET,


(ida va sååååå söt och köpte den här till mig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥)
har jag haft nationella i matte.... hoppas hoppas att de gick bra! jag fick hjärnsläpp i morse, kollade på klockan och såg att den va 2 i och typ kutade till moppen och stressade ner till skolan, men när jag kom dit så va de ju typ ingen där för klockan va 2 i 7, inte 2 i 8 som jag trodde -.- + att jag hittade inte skålarna till flingorna så de blev ingen frukost....... på nationella så fick jag, ida, filip (som fyller år idag, grattis!) och eddie kladdkaka av mälin (lärare) för vi va ju med på intervjun om sexualkunskapen och då lovade hon att hon skulle bjuda oss på fika :p sen efter de så va de som vanligt, åkte in till stan med ida efter skolan och fick mina linser! :D jippie!! sen gick vi till barista och åt, sedan ego, sedan gick vi hem till moa (som bor typ högst upp på mount everest! fan va jobbigt de va att gå hem till henne!!) sen åkte vi hem och nu sitter jag här, nyduschad och glaaad :) nu ska jag blåsa håret och lyssna på musik ♥

uppdatering: kom på en sak, när jag va påväg hem så blev jag typ jagad av ante, eller böte eller vad alla nu kallar honom, knasig pojke dedär :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela