okej...

Publicerad 2011-06-21 23:26:41 i ALLT OCH INGET,

(bild tagen från google, gjorde typ en sån här idag fast såklart myyyyycket sötare :p)

dagen va okej, CYKLADE till jobbet vid 9, jobbade, jobbade och jobbade, cyklade hem igen, lagade mat + diska, såg på house med la famillia, duschade och nu sängen... fattar verkligen inte hur alla vuxna klarar av de! är heeeeelt utmattad! menmen, på jobbet så fick jag göra lite olika saker: fick göra som ett arangemang (stava?) så jag fick ta dom blommorna som jag tyckte va fina och plantera dom i en fin korg, vas eller vad jag nu ville plantera dom i :) sen så fick Ing-Britt (chefen :P) hem leveranser med snittblommor, så vi sorterade och snittade dom. Det är roligt att jobba där, Ing-Britt är väldigt rolig och hon berättar lite olika saker om min mormor och sånt som dom gjorde när dom va unga :) (mormor är kusin med Ing-Britts pappa, men dom är typ lika gamla)

menmen, nu måste jag sova ♥ puss!

Kommentarer

Postat av: carl-philip

Publicerad 2011-06-22 16:08:45

Fin blogg fan :D Jag driver en gayblogg och skulle bli glad om du kollar in :D Kommentera gärna :D Puss haj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela