Sveriges Radio

Publicerad 2011-01-24 13:23:24 i ALLT OCH INGET,

Sitter just nu i en av "databåsen" på sveriges radio västernorrland :D
jag har ju prao den här veckan och de kmr bli askul! Ida skulle egentligen praoa här med mig
men hon är sjuk idag så hon kommer imorgon ist :P

Idag fick jag följa med en kille som heter Johan, vi åkte t birsta och intervjuade (stavning???)
chefen på birsta, typ... Och vi frågade henne vad hon tycker om att birsta va de mest utsatta området
i sundsvall som de va bilinbrott, och sen pratade vi med några kunder som va och shoppade på birsta :)
de va ASKUL! :D hehe.... överdrivet? NÄRÅ! ;)

menmen... kolla på sveriges radio's hemsida och lyssna på de om ni vill :D

ja...... jag slutar om typ 40 min, då ska jag tillbaka t birsta och gå t heca, ska säga hejdå t mamma och helena
för dom åker ju t sthlm på tisdag... och jag är ju hos pappa... så, då säger jag hejdå t dom idag :)

meeeeeeeeen........ hehe, nu ska jag typ sitta här och kolla runt tills nån vill att jag ska göra nåt :P

skriver kaaaaanske mer när jag kommer t farmor och farfar, pappa måste skaffa internet!

puss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela