Andra dagen prao, check!

Publicerad 2011-01-25 18:39:09 i ALLT OCH INGET,

Andra dagen prao, check! :D idag fick vi åka till SMHI och vara med när Ellinor intervjuade nån som jobbade där, live. Sedan åkte vi tillbaka till SR och då fick vi vänta där ett tag, kollade runt och sånt :) när efter de så åkte vi till vibacke :p då intervjuade Micke mig och Anton T, som går i min klass, om skolkningen i skolorna. Sååå jag kommer att vara med på radion imorgon :D hihi :P efter "jobbet" så åkte jag och ida till birsta och va där ett tag. Och sen när vi skulle till bussen så fyllde jag på busskortet men sen när vi skulle åka hem så insåg jag att jag har fyllt på skolans busskort och inte mitt!!! :( AAAARRRRGGGGHHHH!!!!!! Menmen... Nu ska jag kolla på himym :) får prata med syv-björn när jag kommer tillbaka till skolan. HEJDÅ <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela