min helg

Publicerad 2011-02-13 21:47:00 i NÖJEN,

Ja nu ska jag berätta :D
I fredags så åkte jag in till stan efter skolan för att träffa syster, som satt och fikade på barista med Linnea och Lisabeth, efter de så åkte Emma och jag till birsta för vi hade inget att göra.
Så då gick vi runt där, åt på donken, och när vi skulle åka tillbaka till stan så kom inte bussen...
Den hade typ åkt på snedden eller nåt, men vi kom iväg iallafall :)
KONSERTEN VA ASKUL! :D
De va lite galet i början för de va trångt! Alla trängde sig närmare och närmare scenen, hela tiden, och var va Emma och jag? SÅKLART i mitten av allt :P De va lite konstigt att vara den enda där som inte kunde texterna också...Men några kunde jag ;) Men sen när de kom en random tjej och la armen om mina axlar och sjöng lite galet sådär så blev de hela lite roligare, hon typ försökte lära mig texterna... Not lyckat dårå! :P
Hehe, men de blev verkligen en lyckad kväll! Förutom att jag tror att jag har stukat en tå... he-he, de va nån crazy tjej som hoppade på den typ 1 000 000 gånger med hennes klackskor... men kvällen va super!






Bion i lördags:
Först så blev jag väckt typ halv 9-9 tiden för vi skulle ju jobba...
Så då åkte vi till heca, jobbade, åt lunch och jobbade lite till :)
sedan så gick jag och Emma ner till birsta, kollade runt, åt middag och tog sedan bussen in till standen.
då gick vi direkt upp till bion och träffade anna och sophia :D SÅÅÅÅ LÄNGESEN! ♥
och då kollade vi på "love and other drugs" den va bra :)
mysig, sorglig och rolig lixom, rekomenderar :thumbup:
Jake är såååååå snygg ♥♥ hihi
Idag:
ja, läs förra inlägget ;)
men aaaaaaaaaaa... jennifer kom t stan vid halv 7 typ och då gick vi på donken, som va de enda som va öppet -.-
sedan så gymmade vi i en timme ^^ hehe, de va kul och de kommer vi att göra om :D
ELLER HUR DÅ JENNIFER! ♥♥♥
men nu så ska jag gå ner och dricka te ♥
puss på er!

Kommentarer

Postat av: anna -

Publicerad 2011-02-15 13:07:42

GILLA :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela