Shake your pom pom

Publicerad 2010-06-22 21:56:34 i KÄRLEK,


Idag har jag haft min första körlektion i trafiken... De gick bra :D

Jag gick dit igår för jag trodde att jag hade den igår men jag fick åka hem igen, jag gick upp 7! Också va de fel dag! SUCK!

Idag gick jag upp 7, IGEN, och gjorde mig i ordning och stack t bussen mot stan. Sen fick jag gå runt där i typ 20 min, för dom hade inte öppnat än...
Då när jag fick komma in så fick jag byta jacka och ta på mig en väst som de stod "övningskör" på, inte snyggt! Sen åkte vi runt i typ en timme och när vi va klara så sa han att jag va den bästa som han har övningskört med! :D
Sen sa han att han inte bara sa de utan att de va sant och om han hade tyckt att jag va gålig så hade han sagt de. 

Sen åkte jag t Felix och då fikade vi och sen spelade han cod ( call of duty ) sen åkte vi t stan och gick runt, vi tog moppen dit. 

Sen körde han hem mig och nu sitter jag här ^^

Detta har jag köpt idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela