Idag

Publicerad 2010-06-09 21:25:58 i ALLT OCH INGET,


Idag va en kort skoldag, jag försov mig t att börja m.
Först så fick vi skriva på nå papper och säga vad vi tycker om skolan,
om den e bra lr inte. Sen städade vi ur våra skåp och sånt tråk.
T lunch fick vi hamburgare, mådde illa efter... Efter de så gick vi t 2:an och
fick glass och kollade på sv-filmerna som vi har gjort... Vår va ändå bäst! ;D

Sen gick jag, jeffe o malin och snurrade på nån sak vid öde och sen gick vi
hem t jeffe. Där satt vi och spelade tv-spel, för 3åringar, host...

Sen gick jag hem för morfar skulle komma och då tittade jag på scrubs tills dess (jag fick 500!) , sen åt vi och nu sitter jag här... typ 3 h efter ;P

Här e filmen som vi gör på engelskan, de e mkt filmskapande i vår klass :P


Den e seeeeeeeeeeeeeg!




men ändå bäst! :D :D :D :D


Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2010-06-10 17:58:16

hahaha va rolig eng;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela