Bad

Publicerad 2010-06-26 21:10:15 i ALLT OCH INGET,


Idag badade jag från bryggan för första gången i år :D
De va svinkallt! Bara 12 grader, men de är skönt att man har gjort det iaf.

Imorgon ska vi åka senast 12, så vi är väl hemma kring 1 och då ska jag duscha och göra mig i ordning o gå  ner t vi och träffa kompisarna tror jag :) Jag måste också plugga till moppetestet, för de ska jag ju göra den 5 juli. Jag SKA klara de på första försöket! :D

Har inte så mkt att skriva om men jag ville åtminstonde skriva ett litet inlägg, så de inte blev så sällan...
Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sen ska jag titta på film.

Puss på er alla!



Bild från priden, förra året :P älskar dig jennifer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela