Im on a boat!

Publicerad 2010-07-16 16:54:01 i ALLT OCH INGET,


Kom nyss hem från stranden :) Vi åkte tidigare för jag ska åka med farfar och hämta Emma och Edwin senare och Jasmine och dom måste packa och duscha för dom åker imorgon. Mamma ringde förut och sa att dom åker vid halv 6 - 6 tiden, så jag ska väl äta nåt och typ... göra nåt annat. Hehe.

De va jättevarmt på stranden! Jätteskönt, och vi låg där allihopa, utom Frida för hon åkte ju hem idag. Och sen mitt i allt så kommer de en familj (de va ju fler familjer där men...) och sedan när Gerda kollade mot dom så såg hon att pappan i familjen hade inga kläder! Så hon sa åt Jasmine som sedan sa åt mig att kolla... Jag hade redan kollat på dom men jag hade inte mina glasögon på mig så de såg ut som om han hade ljusa badshorts för mig... Men sedan när jag tog på mig glasögonen så ångrade jag mig på engång! BLÄ! Och sedan började mamman att klä av sig också! Och deras barn me! Så där låg resen av stranden och kollade och dom bah "nu badar vi! Jippie!" .................................................. Ehh, okej? De finns väl speciella stränder för nudister? Varför åkte dom inte dit, eller hade iaf kläder på sig?! GOSH!

Jaja... Vad ska man skriva? Ikväll blir det nog grillning igen :) Emma ska köpa marsmallows så att vi kan ta de, och man får väl hoppas att det har varit någon och fyllt på med ved annars tar vi väl med oss eget eller nåt.

                                                                                            
                                                             Att gå naken på allmän strand

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2010-07-21 21:56:36

ASSÅ FY FAN VAD ÄCKLIG DEN DÄR GUBBEN VAR



hoppas det blir dne sista vita röven vi ser där;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela