I was wrong from the start from the bottom of my heart...

Publicerad 2010-07-13 19:20:33 i ALLT OCH INGET,


Hallå!
Är i stugan igen.
Kom hit igår men har legat på stranden hela tiden ^^ Åkte hit ensam denna gång för syster var tvungen att jobba... Men hon kmr ut hit på fredag och tar pojkvännen med sig, tro ja. Igår va de filmkväll med Jasmine, grannen, och hennes två andra kompisar, Gerda och Emilia, vi såg på Hajen som bara Jasse och jag hade sett. De va roligt och idag när vi va på stranden och badade så va dom rädda för att de skulle komma en haj ^^

Ikväll så får vi besök av några göteborgare som också har stuga här. Dom ska äta surströmming... Men jag ska få en hamburgare eller nåt annat. Dom som kommer har en 15årig dotter så jag ska väl försöka att lära känna henne så att hon har någon att vara med för hon är här ensam hon också.

Imorgon blire standen igen, såklart ;) Men jag skriver mer ikväll eller imorgon, puss <3

Kommentarer

Postat av: Esmeralda

Publicerad 2010-07-13 20:43:46

haha vad glad jag blir! Jag som tycker att jag blivit så mycket ljusare nu. Har inte kunnat sola på två veckor. Jag var i turkiet i en vecka efter studenten, därför :P



Min hemlighet, secondhand shoppar ;) Och taaack söta du :) Bamse kram

Postat av: Millah

Publicerad 2010-07-13 20:46:53

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela