går bra för mig...

Publicerad 2010-07-03 13:02:18 i ALLT OCH INGET,


Hallååå :P

Jag måste berätta om hur smidig jag va i torsdags...
Först så glömde jag att jag skulle jobba så jag fick stressa asmkt, sen när jag va på heca, där jag jobbar, så hämtade jag varm choklad och de va då de började... Först så brände jag mig på tungan för de va så varmt! Sen så skulle jag dricka vatten, ja för jag brännde mig ju, och då svalde jag fel så jag fick värsta host-attacken så jag hostade vatten på golvet :S Och sen så skulle jag smaka på chokladen för att kolla om den va kallare men då så vinglade jag med den så att jag spillde ut nästan halva koppen på mig, då gick mamma förbi och skrattade åt mig och sa att det såg ut som om jag hade kissat på mig... Tack mamma! Haha :P

Sen när jag skulle hem till ön så stannade bussen vid sport och fiske, asså han bara körde in mot kanten där de inte va någon hållplats, och köpte jordgubbar! Han bah "jag va bara tvungen, dom kostar ju 35kr för två liter" och log... jag bah "okej??" 

men sen så gick jag till Jennifer och va med henne och sov hos henne men pappa fick komma och hämta mig kl 9 på morgonen, när jag hade sove hos henne dårå, för jag mådde inge bra och sen låg jag hemma i soffan och sov typ hela dagen... 

Idag har mamma sagt att de blir ingen tv, utan jag måste plugga idag och imorgon, för jag ska ju göra moppe-testet på måndag... NERVÖST! 
Jag har gjort 3 test nu på morgonen, två MC-test men jag fick bara 59 och 52 av 70 på dom... så de blev inte godkänt men vi behöver inte ha de heller, bara vi gör några av dom och klarar åtminstonde hälften. Jag gjorde ett test för moppde också och då fick jag 34 av 35, och då valde jag att göra dom svåraste frågorna, så då fick jag godkänt :D

Men nu ska jag plugga mer och sen gå ner och äta lite frukost troja...

Puss <3

Jag har den bruna :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela