Födelsedag idag då ^^

Publicerad 2010-01-06 20:31:06 i ALLT OCH INGET,

Idag för 15 år sedan va min mamma (och pappa och Emma) på bb och tänkte föda ett litet barn. Det barnet hade en bra och kärleksfull uppväxt och idag, 6 januair 2010, fyller denna blonda, lite korkade, 15-åringen år. Och just denna blonda, lite korkade, 15-årningen råkar vara skaparen av sweetaboutelin.blogg.se...Just det, skaparen av sweetaboutelin är... JAG! ^^ 
Jag har fått:

*500 av Mamma och Helena
*Halsband och örhängen av Sisstahh
*200 av mormor
*300 av Helenas mamma och hennes gubbe
*1000 av morfar
*200 av moster, morbror och kusin

Och jag kommer att få mer på lördag, för det är då som jag ska fira med pappa och släkten på den sidan :D

 Btw... Jag och mamma kom fram till att jag ska köpa denna kameran ist för den andra, för denna får man med 4 GB minne och väska^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela