Dag 12.

Publicerad 2010-12-22 21:25:51 i 25 DAGAR,

mina drömmar

mina drömmar varierar ganska ofta.

och de beror på vad man menar med drömmar, t.ex. vad man drömmer om att få jobba med, om man vill ha
en familj och gifta sig, eller något annat.

de jag vet, är att jag vill gifta mig i kyrkan, ni vet, drömmbröllopet :)

och jag vill ha typ 2-3 barn, men de kmr ju inte att hända förren om typ 15-20 år...hehe
men man vet ju aldrig, jag kanske ändrar mig och blir en gammal, ensam surpuppa ;)

mitt drömmjobb har varierat många gånger, men jag ska ju gå på NTI-gymnasiet så jag hoppas väl
att jag kmr få ett jobb innom photoshop eller så, typ redigera bilder åt en tidning eller jobba med reklamer.

jag gillar ju att hålla på me photoshop och jag vill lära mig illustrator så då är NTI perfekt för mig!

puuuuuuuuuuuss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela