Dag 1.

Publicerad 2010-12-09 20:50:14 i 25 DAGAR,


Om mig

Jag är en tjej på 15, snart 16 år. Född 6 januari 1995.
Jag föddes på sundsvalls BB, tog ganska lång tid på mig... sorry mamma <3

Mina föräldrar är skilda. Jag och min syster bor hos vår mamma. I vår familj är det 5 personer
eller 6 personer...? Det är jag, min storasyster Emma, mamma och min mammas fru Helena.
Det är också min pappa och hans flickvän.. Det är väl familj? :)

Jag går just nu i 9:an och ska snart få jullov :D :D
Nästa år blir det gymnasiet och jag ska söka till NTI gumnasiet i sundsvall.
Jag vill gå där för att jag gillar att hålla på med photoshop (fast jag kan inget!)
och jag tror att det kmr bli kul :)

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva så om ni undrar någor om mig så fråga! :D

ja, de va lite om mig.. nu blir de lite bilder :p





konstigt... på bilden av mig när jag är liten så har jag blå ögon men nu har jag typ gröna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela