RUBRIK

Publicerad 2010-08-16 15:25:06 i ALLT OCH INGET,


Har varit i Jennifers stuga i helgen, i Oxsjö eller vad de heter (:
De va kul, vi tog me oss mopparna på flaket så vi kunde åka t ica i gnarp och köpa marshmallas som vi grillade på en engångsgrill på stranden, och hade de mysigt... En stund, hehe. Vi gck dit vid typ 11 tiden och tänkte stanna tills de blev ljust, men de ville ju aldrig bli ljust så vi vill gå hem igen men då fick vi ringa t per, jennifers pappa, så han kom och mötte oss (: De kan ju finnas björn! 

Igår åkte vi hem och va hemma vid 10 tiden troja, kmr inte ihåg. Då tittade jag på just my luck och sedan sov jag för jag skulle ju jobba idag..JOBBIGT men jag måste ju skrapa ihop lite pengar t thailand,
de e ju bara 3 månader kvar! :D Så om 3 månader och 4 dagar så kmr jag att ligga på en strand i Ao Nagn :D SATAN VA SKÖNT!

Jag har varit här förut också, de är sååååå varmt och skönt!! :D


Jag är hos farmor och farfar nu så bilder kmr typ imorgon för jag ska t Anna och Sophia ikväll :)

Här är en video från när Jennifer och jag är på drakbots-festivalen (: Jag köpte upp alla mina pengar på heliumballonger... Tihi 


Kommentarer

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2010-08-16 21:37:29

ragvaldsnäs heter stället, oxand heter stranden ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela