konfirmations-resa

Publicerad 2010-04-14 21:02:43 i ALLT OCH INGET,

Har varit sjuk så har inte haft orken att blogga...Har mest sovit och tittat på tv, astråkit. Idag va jag på skolan iaf och imorron kl 4 åker jag till storlien men konfirmationen :D Håller på och packar nu, måste ta med sängkläder också så jag tog största resväskan :P På något vis så packar jag alltid mkt mer än jag behöver, om jag vet att jag ska vara borta, som den här gången, 4 dagar så packar jag för typ en vecka, för jag vet att jag kmr ångra mig och byta kläder typ 5 ggr varje dag... ^^ På lördag åker vi t trondheim i norge över dan och sedan på söndag åker vi hem. På fredag åker vissa slalom i backen där men jag ska SHOPPA i åre :D Men det ä ju så dyrt så det blir nog inte så mkt...
Men nu säger mammsen t mig att jag måste packa så, puss på er <3

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-04-19 08:39:54

Hej hjärtat. Nu är du hemma igen från konfirmationsresan. Jag har saknat dig och det är mysigt att få hem dig igen. Jag älskar dig.

Puss o kram från Mamsen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela