10 maj 2009

Publicerad 2009-05-10 18:36:02 i ,

Hellu , Wzup , hallojsan , och allt annat ;P
Jag har det bara bra, utom att jag inte har en kamera!
Och jag som ska till LONDON i sommar ;)
Hehe ( inte för att skryta men ) det kmr att bli så ( mäter med armarna ) kuuuuul!!  XD
Men men jag har iaf valt ut en...
Samsung L201
Ären snygg lr är den snygg!


Hmmmm....Vad mer ska man skriva om dåh??
...Kanske att jag är bjuden på bröllop =D

OoSHIT! Jag har inget att ha på mig!!! och det betyder bara en sak...
SHOPPING! Nån som vill me??
( Efter 10 min )
Jag har tittat på några sidor... Och jag hittade några klänningar som är snygga.
Bara plånboken tillåter det ;)
Fast jag brukar inte ha klänning så vi får se vad det blir...


En bra låt har jag iaf =)


 ha det bra xoxo ♥

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-05-11 20:23:29

Snygg kamera, nästan lite lik min

Postat av: ida

Publicerad 2009-05-11 20:24:17

jag vill me!! (shoppa alltså)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela