Måndag

Publicerad 2009-03-09 22:12:34 i ,

Heeej!
Idag började skolan ( ååå nej!! )
Men det va kul att få träffa mina små apor igen ( Moa och Ida )
Vi började med handledning sedan va det en hel massa tråkiga
lektioner också... ( snark ) Det bästa med skolan idag va att vi fick
sluta tidigare. Vi hade bara halva franskan och våran SO-lärare skulle
få någon brandlarm-undersökning hemma hos sig. Jippi va det ända 
jag tänkte på =) Jag skulle igentligen gå hem efter skolan så att mamma
skulle färga håret på mig med jag gick på birsta med Moa och Ida.
Moa köppte några saker för hennes presentkort och jag köppte leggins.
Moa hehe hon är mycket finare när hon inte 
gör grimasher...
 Och Ida. Visst ser hon lite sömmnig ut =)

Hehe, medans Moa va på engelskan ( hon går inte i franska så hon 
slutade efter engelskan ) fick jag lite sykbryt och gick runt och tog kort 
på typ allt.....
 Mina ( hum ) vackra skor...
( jag har på mig mina nya chinos :P)
 Korridoren från engelskan...
Korridoren med skåpen ( och Ida )
Mitt skåp hehe...
Moas nerkluddade skåp...
Rektorns dörr...
Och en målad gubbe =)

Ha det bra <33
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2009-04-16 08:53:50

fiiiiiiiiiiiin bloggggggg!!!!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela