4 MARS 2009

Publicerad 2009-03-05 19:46:19 i ,

Heeej!
Igår kom jag hem vid halv 12...Tror jag.
Så idag sov man till 9 ( jääsp ) för Helena väkte mig.
Emma hade sove hos en kompis så jag är ensam hemma...
Vi tänkte åka till badhuset och simma några längder men Ida ringde
och sa att hon skulle vara ensam hemma med hennes bror så hon undrade
om jag ville sova där. Hon ringde vid 2 tiden och då satt jag bara i pyjamasen =)
Ida kom vid halv 5 tiden och då åkte vi till pizzerian och köppte pizza ( mums )
Vi va ochså på ica och hyrde en film. Den hette St. Trinians. Den va lite weard men rolig...

När vi hade tittat på 4 filmer tyckte vi att det va dags att gå och lägga oss....
När vi laggt oss ner tog Ida upp en av hennes tofflor och kastade den rakt i pannan
på mig ( vad tror ni hände ) jodå, nu va det krig! Kriget började klockan 12 och slutade vid
2 tiden. Hehe.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela