lång lista

Publicerad 2009-06-11 18:07:08 i ,

Bara för att jag inte har något annat för mig..

HAR DU ? ..
Folköl i kylen:
Vet ej
Något husdjur : Min underbara hund Trixan 
Någon favoriträtt : Tacos,Kycklingrulle eller pizza...har inte bestämt mig
Någon flick/pojkvän : Nej
Puder på dig :  Japp
Några framtidsplaner : Absolut
Någon sjukdom : Inte vad jag vet och hoppas inte
Gymkort : Nope
Några kärleksproblem : Nej, som tur är
En homosexuell kompis : Många
Duschat idag : Nej faktist inte!
Någon kompis som snarkar : Aa, två som jag vet men det är nog fler osså ;) 
Någon vän som spelar i ett band : aa
Någon som förstår dig : Absolut <3 
Något beroende : Nop
Fikat idag : Frukost
Nagellack : Jop, rosa =P men måste måla om...
Någon vän som bor i ett annat land : Aa några stycken =)

VEM ? ..
Avskyr du : Visst finns det alltid nån...Börjar på F   =S
Hånar du : Jag hånar inte folk. hehe säger vi =P
Delar du mest minnen med : Familj och vänner.
Längtar du mest efter : Ingen..
Stör du dig på : Jadu ;)

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Det är nog mest Frida, Chic och Solo
Buss åker du oftast : Åker inte buss så ofta numera, skönt.
Dag fyller du år : 6 januari
Årstid föredrar du : Sommar. Men egentligen är alla fina :)
Frisyr har du: Haha, vet inte om man kan kalla det frisyr! Ganska långt, ska färga blont... och den sk frisyren borde klippas upp lite :P

VAD ? ..
Gör du nu :
Fyller i den här listan och väntar på att maten ska bli klar.
Gör dig till en bra människa : Jag antar att jag är snäll, omtänksam och hjälpsam. Hoppas att mina vänner håller med<3
Gör dig till en dålig människa : Svårt! Fråga nån jag känner ;D
Vill du arbeta med : Kläder lr sminkös (iaf nu)
Är roligast just nu : Vet ej.
Har du på dig nu : Mjukisbrallor, rosa linne, grått linne och svart kofta.
Har du för smink idag : Lite puder, concealer, läppglans (som jag fick av Ebba <33) och eyeliner.
Äger du för skor : Olika..
Har du för storlek i skor : 39-40 beroende på skon.
Läser du för bok : Ska köpa tredje boken av Twilight! <33
Ska du göra nu : Ska väl nörda lite till framför datan och sedan äta :D
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela