D&G och picnik

Publicerad 2009-06-01 20:46:36 i ,

Heeeey! <3
Idag fick jag tillbaka mitt kemi-prov...Fick G och hon sa att jag borde vara nöjd...Huu?
Btw...Idag blev det lite shopping på stada med emma, jag köpte en tröja och hon ett par solglasögon


snygg va? =)


Och det blev också en liten picnik =P



och på tal om solglasögon...Jag fick mina Dolce&Gabbana brillor idag!!!
 Inte snyggaste bilden men dom är sååå snygga i verkligheten! =P

Aja....nu då?? Ska till kalven till helgen =)      (vår sommarstuga ligger där)
Och vara där från fredag till söndag. Det blir jag, emma, farmor, farfar, pappa och hanns nya tjej =)

Det bli nog mysmys xoxo <33 ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: Ida Eliasson

Publicerad 2009-06-02 15:38:58

Jag såg din Pappa och hans nya tjej på biltema förra veckan. Tror att det var i Fredags:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela