God save the queen!

Publicerad 2009-07-24 21:31:53 i ALLT OCH INGET,

Hej!
Som ni alla kanske redan vet så åker jag och min familj till ENGLAND om ca en vecka ( 2 augusti )
och då så ska vi åka till ett tivoli ( eller vad man kallar det, det är som grönan fast mycket större )
Om ni går in på http://www.blackpoolpleasurebeach.com/rides/infusion/114/1/ så kan ni se
alla berg-och-dal-banorna som dom har ( och som jag ska åka  =P )
Rides Infusion

Vi kommer att ha väldigt roligt nästa vecka =)
På måndag ska jag på bio med Moa & Ida,
på onsdag åker Mamma och Helena till stockholm och Emma & jag får huset FÖR OSS SJÄLVA =D,
på fredag åker Emma & jag till stockholm och ska gå på PRIDEN! Kulkul =D!!
På lördag ska vi på bröllop ( det är Helenas bror som gifter sig )
och på söndag åker vi till ENGLAND =D =D =D
  
God save our gracious queen!
Long live our noble queen!
God save the queen!

Send her victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us,
God save the queen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela