MJ:s minnesstund

Publicerad 2009-07-10 11:12:57 i ,

Jag såg på Michael Jackson's minnesstund i tisdags och jag kan inte ljuga för er
 och säga att mina ögon var torra under hela programmet,
men jag kan erkänna att när hans dotter Paris sa sitt ''tal'' så sprack det för mig
och jag var tvungen att gå på toa och samla mig för Emma
satt och kollade på mig som om att jag va knäpp... Men jag tycker att det är tråkigt
 att vi inte kommer att få några fler fantastiska låtar av
 '' the king of pop'' och jag kommer verkligen ( fast jag inte kännde honom )
att sakna honom och jag kommer nog alldrig att
 vänja mig vid tanken av att en av våran tids bästa artister är borta.


Michael's barn Prince Michael, 12 år, Paris, 11 år, och Prince Michael II, 7 år,
minns deras pappa som den bästa pappan i världen.
( Lägg märket till att Prince Michael ll har en docka som föreställer MJ )
Jag tycker så otroligt synd om dom och jag hoppas att dom
får en ( någolunda ) normal barndom som deras pappa alldrig fick uppleva.


Jag tror att Michael var en bra far och jag vet att han aldrig kommer att bli bortglömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela