Hem, hem, hem!

Publicerad 2009-07-19 16:23:46 i ALLT OCH INGET,

Hej!
Idag åker jag hem från min stuga. Det ska faktiskt bli skönt,
för jag har bara syster att vara med och hon är inte den roligaste
pricken som jag känner...Haha (hon sitter bredvid mig). Men jag
åker hem mest för att jag ska vara med mina kompisar som tjatar
på mig att komma hem =P. Nu kommer jag!!♥  Idag har vi gått omkring
här på ön och letade efter en orkidé som kallas ''Kalven orkidén''.
När vi hade virrat omkring ett tag hittade vi dom. Dom är jätte fina men
som jag redan har skrivit så kan jag inte lägga upp dom föränn jag är
hemma med min datorsadd. Snart är det mat (det luktar jätte gott)
Mums mums!  Vet att det är ett onödigt inlägg men jag har inte skrivit
på länge så jag kännde mig tvungen.                   Jaja hare bra!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-19 20:28:19

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-19 20:29:29

Jippi,äntligen kommer du hem, fattar inte hur mycket jag har saknat dig.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela