Fint väder!!

Publicerad 2009-07-11 13:50:21 i ALLT OCH INGET,

Hej!
Nu är jag glad för idag är solen framme och fåglarna kvittrar när dom sitter på tallarnas toppar.
Emma och jag vaknade vid 12 och låg och läste till 1. Då vi kom in var Kicki
och alla andra igång med att göra lunch, så det blev brunch för mig men Emma ville äta frukost.
Brunchen bestod av rostbiff, potatissallad och minibaguetter.
 Jasse kom precis in genom dörren och vill spela slav och president. Jag förlorar,
hela tiden...(efter 10 minuter) JAG VANN!!! Jaja...Vi ska nog blåsa upp
ringen som man kan åka efter båten med =) jasse vill inte bada så det blir nog ringen.
Men nu ska vi gå mer och hämta ringen så jag måste gå...
Jag kommer att ta bilder på hur det ser ut här i stugan och sånt men jag glömde min sladd
så jag kan inte ladda upp dom...Men när jag kommer hem så ska ni få se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela