Familjen

Publicerad 2009-01-03 17:50:44 i ,

Hej fick nyss reda på att jag komme att få presenter imorron!
Vi skulle inte till farmor och farfar för att äta utan för att fira mig =)
Jag kommer säkert att få pengar av kusinerna men det gör inget, hehe.
Undra hur mycket jag får...Jag ska nog gå på stan eller birsta och sätta sprätt
på allt =) Men jag kanske får något annat istället för pengar, men jag bryr mig inte.
Huvudsaken är att dom kommer ihåg att jag fyller år, och att dom kommer dit.
När jag va liten va jag lite blyg för mina kusiner men inte nu. Och min farbror...
Han är som han är, lite konstig =) Han kallar mig och min syster grabbarna.
Men han är rolig så man står väl ut med honom. Min enda tjejkusin heter Cecilia, hon
har alltid jättecoola frisyrer och hon är snäll. Min faster är också snäll, alla är snälla =)
Hon och Cissi är jättebra på att rita, Cissi har en jättegullig hund som heter Tingeling.
Min syster är också bra på att rita, jag däremot är inte bra på att rita =)
Men det bryr jag mig inte om, jag är nöjd med mig själv som jag är.

 Här är Tingeling, visst är hon söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela