Oooooops...

Publicerad 2009-08-24 20:49:05 i ALLT OCH INGET,

Hej!
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyy! Men jag har faktist inte orkat att skriva nåt.
Jag har inga bra ursäkter förutom att jag inte har brytt mig så mkt...
Menmen, nu skriver jag ju iaf ;) Anyway, idag va det första dan
i åttan....SUCK! Vi började 8.10 på första dan, asså snacka om SKANDAL!
Det har börjat en ny kille i klassen. Han heter Filip (vet ej hur han stavar)
Men även om han verkar rolig så byter jag hellre tillbax till mina sötnowsar 
Bea, Linda och Ebba... JAG SAKNAR DOM JUE! Men jag pratade lite med Bea
idag, så det känns lite braigare iaf...Det va mest bara prat, rast och lunch sen
fick vi gå =) Jag, Moa, Ida och Lydia skulle till stan men det blev inge. Mamma
sa till mig förut att eftersom Emma fick sin mobbe laddad med 299:- så ska jag
få löneförhöjning! =P Jag har jobbat 2 dagar och då blev det 200:- och med
löneförhöjningen så får jag 500:- sedan hade jag 400:- kvar av barnbidraget också fick
 jag 200:- av farmor och farfar så nu har jag 1100:-!! Nån som vill me och shoppa?! =D
Ja just deja, min syrra har flyttat till ett internat typ 12 mil härifrån så...Det va nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela